Who needs pumpkins


Det är Halloween-tider och det är ju roligt. Pyntade lite utanför ytterdörren idag:



Scary, men jag hade ingen pumpa. Jag hade dock en squash som gjorde jobbet jättebra.



Gröpte ur ett äpple också, men... den blev ju bara söt! Döpte honom till Fritz. 



Sååå. Nu blev det lite stämning. Jag var på Halloween-fest på Mingel igår. Alla hade ansträngt sig jättemycket med sina dräkter och kostymer och såg typ ut såhär:



Jag såg ut såhär:



"Är du en katt?", frågade många. Nej! Jag är en leopard. Ser du inte tröjan? Lol.
Skulle ha varit zombie istället. Walking Dead s03 har ju dragit igång så det känns ju aktuellt. Vilken säsong det kommer att bli! I skrivande stund har det kommit 2 avsnitt och det har varit fantastiskt. 

Skulle leta upp en bild från senaste avsnittet och lägga in här men den här bilden var roligare:



Så bra. Det får avsluta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0