Var är mitt 90-tal?


Helgen min spenderades i Månkarbo. Det var inflyttningsfest i Uppsala på lördagen, jag åkte dit med Emmie, Lia, Simon, Linn. Temat på festen: 90-tal. Jag var så osäker på hur folk såg ut på 90-talet att jag inte klädde ut mig. Det gjorde Emmie och Linn:



Om jag har förstått det hela rätt så är tjejerna lik Sporty Spice och Baby Spice. Det var massa andra tjejer där också, men dem såg inte så 90-tal ut.

Det dracks klassiska 90-tals-drycker (öl, vin, lol) och vi spelade GALENPANNA. Finns inget roligare. Min favoritlek. Nån skriver ett namn och smäller upp i pannan på dig, sen ska du gissa vem du är. Såhär:



Linn hade ingen aning om vem hon var.
Är jag rik? Ja!
Är jag snygg? Ja!
Är jag lång? Ja och nej!

I min panna stod det Sami Sirviö... Hur lätt är det att lista ut?

Dagen efter:



Emmie tog en promenad. Jag gillar bilden, skarpt. Den skulle funka som skivomslag:


ELLER:

Jaja. Nu ska jag jobba vidare så jag blir klar någon gång. Ha det bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0