Spridda skurar


Det har hänt grejer som jag måste dela med mig av.

För en vecka sedan såg jag Krunegård i Gävle. Han är himla mysig, tycker jag. 5 plus får han av mig.



Han svettades jättemycket. Apropå svett så blev jag varm när jag eldade på gården.



Elden brann lika kraftigt som Obama brinner för sitt land. HAN VANN! 
Det var nervöst där ett tag, men han vann! 



Det är han värd, den där Obama. Jag var värd WWE 13. Så jag köpte det!


Några förbättringar har gjorts (ljudet t.ex.). Nu är det inte lika tyst. Ett ställe där det är jättetyst är skogen.



Spenderade en hel morgon där i skogen. Högg ned 3 stycken granar. Granar som ska bli julgranar.
Där granarna stod blev det tomt. Lika tomt som i Simons vinglas.



Jag tycker att det är viktigt att göra något roligt mitt i veckan, så längtan efter helgen inte blir så lång. 
Gandalf är lång (längre än Bilbo). Titta vilken superfin figur jag köpte idag:



Grå, skäggig, härlig. Stav, hatt och svärd medföljde. Lägg märke till att han heter "Gandalf le gris" på franska. Jag ser ut som en gris.



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0