Ego

NUUU är det snart slut på skolan. Vi ska ha vernisage nästa vecka (för vi är kulturelit) sen är det fan dags att supa, spela brännboll, tömma Gävles barer, ha vattenkrig och åka flak.

MEEEN jag ska inte glömma bort min roliga tid här på Borgis, därför har jag samlat det bästa från alla Photobooth-bilder jag har tagit PÅ MIG SJÄLV under 2 år (bilderna från 1:an har försvunnit).

EGOpics:

Me x 2. Making out with myself.

Jag och kung Olof den förste.

Lite mörkhårig blev jag.

Lite cool var jag.

Någons mediabrillor.

SKÄGG!

FORTFARANDE SKÄGG VAFAN!
(Ja, jag kallar det för skägg...)

Jag har haft tid att fundera också.

Frippan stod upp vissa dagar.

När snön föll blev det kallt.

Åt lite godis hihi.

Busade med katten Jansson.

Sjöman?

Mellan 2 bra filmer.

Fet.

Mediachef like a boss.

I want my pink shirt back.

Med en trasig gummisnodd i käften.

Vi hade slipsfredag som tradition!

Det verkade som en bra idé först...

Lite cool.

Jag joinade armén.

CM Punk blev the best in the world (tack för tröjan Frida!)

Emmie tog emot många viktiga samtal under åren.

Vi hade roligt varje dag.

Ibland regnade det.

Ibland var jag sexy.

OCH DENNA BILD ÄR TAGEN IDAG!

Fattar ni! 2 jävla år. 2 underbara, hemska, roliga, jobbiga och fantastiska år!!!
Hejdå.



Kommentarer
Postat av: namnet var sven, psst, det är ante

Olof bilden gjorde min vecka

2012-06-10 @ 17:00:40
Postat av: namnet var sven, psst, det är ante

Olof bilden gjorde min vecka

2012-06-10 @ 17:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0