Det senaste


Nu är det bara några ynka veckor kvar tills jag står med en vit hatt och hoppar på ett flak. 

Jag har inte hunnit skriva så mycket här men det betyder inte att det inte har hänt något intressant i mitt lilla liv.
För några veckor sedan fyllde Simon 18 år. Vi samlade ihop ett gäng och åkte runt i en bil innan vi sprang in på Interpool och härjade. 


Simon gjorde affärer över telefon. 

Dagarna gick. Sista April firades hemma hos mig, hemma hos Hugge och på Interpool.
Jag och Emmie har hängt lite på Lättings också:


Hej.

MEN! Igår hände det grejer. Emmies syster Frippe kom hem efter 1 år in the states och vi träffade henne på (håll i er) INTERPOOL. Sist vi träffade henne var några veckor innan vi åkte till Turkiet.


The sisters.

Imorgon ska jag nog stå på torget hela dagen. Hållbar utveckling kallas det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0