Sommaren är här...


...och det är regnet också. Men jag bjussar på en solig bild:



Jag har varit i Månkarbo hela veckan. Eftersom Emmie jobbade på dagarna så fick jag mycket tid att strosa omkring och göra vad jag kände för. Tur att Emmies bror var hemma och gjorde mig sällskap. 

Här promenerade vi till bussen:



En dag tatuerade sig Emmie på Crazy Fresh Tattoo i Tierp:



Det blev sjukt snyggt:



Frida drog också på sig en tatuering:



UNICORN!



Nästa dag åkte systrarna till jobbet igen (i spöregn) och jag drack kaffe och tog det lugnt (såklart).



Men regnet upphörde och jag slog mig till ro och kikade på åkern:



Nu får det räcka. Ha en bra vecka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0