Folk verkar ha så svårt för Ranelid


och det tycker jag är tråkigt. 
Han pratsjöng iallafall på Skansen i tisdags:

 

Det gjorde Krunegård också. Eller ja, han SJÖNG. Dock så kunde han ju ha valt en bättre låt. Sthml Skyline känns lite... Jag vet inte. 

I veckan blev jag rädd. Jag och Simon var i Forsbacka och njöt av solen när plötsligt himlen öppnade sig och började droppa isbitar (!). Det haglade. Men det var inte vanligt hagel. Det var feta isbitar!

KOLLA:



Syns ju inte så jättebra, men tro mig; det var is. 

Emmie kom på besök i lördags! Hon är för tillfället ute på Kent-turné. Först var det Göteborg. I fredags var det Eskilstuna. Nästa helg Uppsala. Och på veckorna jobbar hon. JAG SER JU KNAPPT KVINNAN LÄNGRE!



Men nu har vi nyligen träffats och vi slog oss ner på Mingel. Där spelade en trubadur (som såklart hette KENT...) och han var lite kul sådär. Kent frågade mig vad han skulle spela. 
CASH, skrek jag. Då spelade han Personal Jesus (nåja) och Folsom Prison Blues.

Bild på honom:

 

Kvällen avslutades iallafall på Söderhielmska med 2 gamla klasskompisar och Simon.



Wiho! Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0