En 5-stjärnig helg


Hello.

Fredagen den 13:onde åkte jag till Emmies by. Dagen efter åkte vi till Uppsala. Där hittade vi ett tåg som gick till Stockholm, så vi hoppade på.



Efter tågresan sprang vi under bögringen och hoppade in i en tunnelbanevagn. När i klev av var vi utanför Naturhistoriska Riksmuseet. Med mod i hjärtat gick vi in.


Svälj.

Som vanligt var det ett spännande besök. Man känner sig så duktig och smart när man vandrar omrking på ett museum och samlar information.


Emmie fick syn på Hedwig.


Emmie aka "Tigerkvinnan".


Bengt - Den lille stenåldersmänniskan.


Såhär tittar Emmie på mig varje gång jag säger något mindre smart.

Vi besökte även Cosmonova.
Såg filmen "Born to be Wild". En film om föräldrarlösa apor och elefanter.

Sen tågade vi till Uppsala och köpte hem sushi.


Jävla gott, gosse!


Idag underhöll jag Emmie med ett gitarrsolo innan vi åkte hem till Valbo.

Det var min helg det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0