Fortfarande ledig


Jag njuter fortfarande av att vara ledig men börjar också tröttna på att inte göra någonting vettigt. Har så mycket instängd energi att jag lätt skulle klara av 3 kolikbarn, en orenoverad villa och ett jobb där jag ständigt jobbar över.

Mina veckor består mest av:

 

Nej. Som jag överdriver ibland.
Bilden är tagen på en trevlig hejdå-fest för en blivande regissör/producent/programledare för Bolibompa.



Nu ska jag gnälla:

Det som är FÖRJÄVLIGT på sommaren är att alla bra tv-serier har uppehåll.
Nu för tiden får jag nöja mig med The Newsroom. JÄVLA JÄVLA JÄVLA Newsroom. Oftast är det så dåligt att jag vill sparka sönder datorn. MEN ibland är det så bra att jag sitter med gåshud och tårar i ögonen. Det är därför jag fortsätter att titta på skiten. 



Men jag behöver bara vänta en liten stund till på att Big Bang Theory, Family Guy och Walking Dead ska börja igen. 







Kommentarer
Postat av: dannyboy

Själv har jag 1 kolikbarn, en orenoverad villa och fyra jobb där jag ständigt jobbar över. Du får gärna byta

2012-08-20 @ 09:34:37
Postat av: Chris

Ett jobb skulle jag inte tacka nej till...
Men det vore synd att klaga och skam den som ger sig.
Bra radiosnack igår förresten! Kul att låten kom med!
:)

2012-08-21 @ 01:05:13
URL: http://Thebigenigma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0