Satans skurkar!


Är väldigt arg. Flera skåp i skolan blev uppbrutna idag (för att mongoliderna är ute efter Mac datorer). Och självklart så ska stackars Emmie bli en ut av offerna. De sabla svinen tog hennes hörlurar!! JÄVLA CP-BARN!! 

Om jag får tag i den skyldige så ska jag binda fast fanskapet med ett rep och hänga upp honom i ett träd där aggressiva björnar bor:



Sen ska jag binda fast honom efter bilen och köra långt ut av helvete:



Sen ska jag binda fast honom i en stol och tvinga 
honom att se 2 and a half men 48 timmar i sträck:



Sen så åker vi till Sveriges högsta berg:



Sen kastar jag ner honom från toppen:



När han landar så blir det bara bajs av honom:



Då tänder jag eld på bajshögen:



Så passa dig!!




Kommentarer
Postat av: emmmie

HAHAHAHAH är det inte lättare om han bara måste betala böter? xd men nej de är aldrig den lätta vägen med dig hahahah

2011-09-06 @ 18:52:35
URL: http://basriff.webblogg.se/
Postat av: linn

så jävla onödig grej. hur folk kan!!

2011-09-06 @ 20:34:00
URL: http://linnandersson.devote.se
Postat av: Sandra Holmstedt

Helt klart förjävla onödigt av dem. Men jag hoppas av hela mitt hjärta & lite av min skade gladje att du hittar den jäveln, för fan vad jag skulle vilja se dig gör allt detta. Speciellt tända eld på bajshögen!

2011-09-06 @ 23:55:40
URL: http://sandraholmstedt.webblogg.se/
Postat av: Frida

HAAHAHAHAHA gud vilken härlig bildserie, men så typiskt det händer Emmie......

2011-09-08 @ 01:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0