Mänskligt Experiment Börjar Imorgon


Imorgon blir jag extremt nyttig i 1 vecka. Det betyder att jag INTE ska:

- Röka.
- Dricka kaffe.
- Äta kött.
- Äta onödigt fett.
- Äta onödigt socker.
- Dricka alkohol.


Jag tycker att det ska bli väldigt spännande att se hur jag kommer att må efter ett tag. Kommer jag att må som en hälsosam prins? Eller kommer jag att bryta ihop och gråta? Den som lever får se.

Helgen har varit mindre hälsosam... 


Åt ett paket rostbiff.


Drack massor med öl.


Drog i mig ett paket cigg.


Njöt av Mackmyra Whiskyn.


Hällde i mig 2 liter Cola.


Drack på tok för mycket kaffe...

Sedan åt jag 1 påse Gott & Blandat och en påse chips också.

KÄNNS SKITBRA! Känns inte alls som att jag kommer att dö av hjärtattack vid 20 års ålder...
Jaja. Nu är det slut med onyttigheter. Jag kommer att blogga varje dag och berätta hur jag mår, och om jag inte gör det så är jag förmodligen död av kaffebrist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0