Long time no see


Det var ett tag sen må jag säga. Det har hänt en del, men jag kommer inte ihåg vad.

Det har det blivit OKTOBER!


Månadens wrestler är John Cena.

Oktober = Jag fyller år snart! Om 4 dagar för att vara exakt. WOHO! 
TAGGA KROGEN!! Pfft... Nä usch fyfan. Ska sitta här och dricka whiskey och lyssna på
Sergei Prokofiev (den ryska kompositören och pianisten). 

Annars då? På torsdag ska jag och klassen vandra 2,7 mil. Sen ska vi sova i en övergiven stuga. Känns inte alls som en dålig skräckfilm. 


Här inne ska vi bo.

Om ni undrar hur det är med min katt så är han fortfarande lika fet.


Awww...he thinks he's people...

Var i Uppsala och besökte Seriezonen för någon helg sedan. 
Där spenderade jag mina slantar på detta seriealbum:



Fråga: Vad heter seriealbumet?

Kommentera ditt svar. Den som gissar rätt vinner något.

Hörs.


Kommentarer
Postat av: Jocke

Svårt att se med en sådan inzoomad bild. Jag hade gissat på the man who laughs eller the killing joke även fast det inte är nån av dom gissningsvis.

2011-10-14 @ 17:29:55
Postat av: DannyBoy

Hmmm. Svårt. Kan det månne vara albumet "Greatest joker stories ever told"?

2011-10-14 @ 21:03:21
Postat av: christoffer

Och vinnaren är Jocke som svarade: The Man Who Laughs.

2011-10-14 @ 21:15:10
URL: http://thebigenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0