19 år


Nu har jag levt i 19 år (och en dag). Oj oj oj. Tiden går fort trots att allting inte är så roligt alla gånger.

Igår fick jag massor med nödvändiga grejer:


Batman: Year One och Batman: The Dark Knight Returns.


I Kill Giants.


Logo Design Love - A guide to creating iconic brand identities.


Majin and the Forsaken Kingdom.


Zombie-box. Och pengar i en mugg.


Wrestlingfigurer! Rey Mysterio, Kane, Edge.
Ric Flair fick jag av Emmie! WOOO!


Fick också "Hello Sweden, I'm Johnny Cash" av henne.
En fantastisk bok om alla hans Sverigebesök.


Och en iPhone 4.

Så jag är nöjd, nöjd, nöjd. Mannen här är jättenöjd.
Så nöjd, nöjd, nöjd. Jag är glad för jag är nöjd.




Kommentarer
Postat av: ante

haha anders och putte! Klassiker!

2011-10-16 @ 22:40:42
Postat av: Christoffer

Måste erkänna att jag lyssnade på den låten direkt efter att jag skrev inlägget...



NÖJD NÖJD NÖJD!!!!!

2011-10-17 @ 12:24:43
URL: http://thebigenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0