Tonight The Streets Are Ours


Yiha! 

Helgen har jag spenderat med Emmie, då hon för en gång skull var ledig. Kändes underbart!

Det blev mest till att ta det lugnt. Donkade på fredagen innan vi gick hem till mig och kollade på dokumentären Exit through the gift shop. Den var jättebra! Den skulle ha vunnit sin välförtjänta Oscar.


Banksy.

I Lördags var det Earth Hour så jag och Emmie släckte ner hela huset. Då blev vi superhjältar. När timmen var slut så tittade vi på den norska mokumentären Trolljegeren. Den var också väldigt bra! Speciellt efter några öl. Troll är ingenting man leker med!


Ett Jotun troll.

Nu är det Söndag och vi ska förmodligen se The imaginarium of Doctor Parnassus ikväll. En film om dagen är ett måste.

Imorgon åker jag och klassen till Stockholm och tittar på tv-inspelning av någon game-show med kändisar som ska sändas på 4:an senare. Hoppas för guds skull att det kommer bli roligare än förra gången...

Hörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0