Att bygga om är ett helvete


I måndags börjde vi att bygga om köket här hemma. Rev ut allt. Och jag har tyckt att det har funkat ganska bra med snickare och tillfälliga matplatser än så länge, men idag blev det lite för mycket.

För det första så slutade jag klockan halv 6 idag. Så sent ska man inte behöva sluta. Men jag tänkte "Lite skönt är det, för då kommer alla snickare att vara borta innan jag kommer hem så jag kan få lite lugn och ro!"

När jag kommer in i huset så möts jag av Remmsteins låt "Du Hast" på högsta volym. Och snickar-skratt.

GE MIG PEACE IN MY FUCKING HOUSE ERA JÄVLAR!!!


Såhär ser det ut just nu.


Kommentarer
Postat av: emmie

Hahaha åh! Men snart är det faktiskt över. Håll ut, älskling!!

2011-03-23 @ 20:36:18
URL: http://basriff.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0