Snö


Haha, vet ni vad jag har hittat i bokhyllan? En bok skriven av Orhan Pamuk, ett namn man borde känna igen om man har sett Solsidan. Det är ju den författaren som Alex sitter och tjatar om i avsnittet "Nya vänner". 

Fast boken jag hittade var inte "Mitt namn är röd". Den här boken hette "Snö". 



Tyckte det var lite kul jag. Vet inte om jag orkar läsa den 528 sidor långa boken. Men jag kan bläddra fram en random sida och citera något. Vänta lite!

*bläddrar*

"Det var därför han spände av när Muhtar, efter att ha blivit uttråkad av sin egen historia, övergick till att prata om vänsterorienterade vänner och politiska flyktingar i Tyskland."

Yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0