Scandinavian Country Fair


Igår var det kul. Jag och Jäger besökte Countryfestivalen som cowboys. Där kunde man känna sig hemma (när vi gick på köpis i samma kläder så var det många som stirrade). 

Vi såg Bobby Bare! En Amerikansk country-legend som har spelat på The Johnny Cash Show. Och jag skakade hand med Bobby! Och han har skakat hand med Johnny Cash! MY GOD!


Cowboys.

När vi kom dit så började vi med att titta på djur.


Liten, liten apa.


Hej.


Vi blev så törstiga att vi slog oss ner och drack öl för 60 kronor flaskan.


Men Sebbe var nöjd ändå.


Jag också!


På den här lilla scenen spelade ett halvbra band som hette Tennesee Drifters.
Men de spelade "Wreck of the Old 97" vilket var överraskande.


Sen spelade Bobby Bare på stora scenen. I början var han inge vidare...
Men mot slutet kom han igång och jag fick höra "Detroit City" live och Danne fick
höra "Marie Levaux" till hans stora glädje.

När jag kom hem var jag trött i benen. 



Kommentarer
Postat av: emmie slemmie

kunde typ inga titlar eller nånting haha. förutom johhnybonny :( men iiiih!! finunge! håret ser jättebra ut av det som stack fram :***

2011-08-14 @ 17:05:59
URL: http://basriff.webblogg.se/
Postat av: christoffer

tack så mycket! :D

Var apan söt tyckte du? :)

2011-08-14 @ 17:36:30
URL: http://thebigenigma.blogg.se/
Postat av: emmie

Ja :) men ölen är mer lockande faktiskt...

2011-08-14 @ 23:30:12
Postat av: christoffer

Den var god men man får ju 6 stycken sånnadär för 60 spänn annars...

2011-08-14 @ 23:46:02
URL: http://thebigenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0