Havet är djupt


Så var man stolt akvarieägare då! 

Sedan Rune och Gåtan dog så har jag längtat efter att få mata fiskar igen. Nu har jag 5 fina firrar att sköta om och se till så att de trivs. Heja mig!

Emmie har lyckats fånga några av dom på bild, men alla ville inte vara med. 
Jaja, låt mig presentera:


Columbus.
Han är tystlåten, försiktig och en riktig filosof. Han ligger helst i grottan och grubblar.


Dr. Oppenheimer.
Akvariets självutnämnda ledare. Han är stor, stark och vis. Nog för att han är en
kampfisk, men han har hjärtat på rätta stället.


Professor Kalkyl. Har en till fisk som ser likadan ut,
han heter Assistent Procent.
De här 2 kompisarna bodde i samma akvarium i djuraffären, så dom har växt upp
tillsammans.


Sen så har vi Doppler. Han har AD-HD. Han simmar som tok och stannar aldrig
för att vila. Han gillar att smyga bakom vattenpumpen för att sedan slänga sig
in i vattenvirveln för att fara fram och tillbaka som ett cp.

Jag kommer att hålla er uppdaterade om vad som händer!

Kommentarer
Postat av: ante

hahah Dr.Oppenheimer xD SHELDON!!

2011-09-02 @ 19:45:20
Postat av: christoffer

finns inte ett bättre namn för en fisk :D

2011-09-02 @ 20:31:54
URL: http://thebigenigma.blogg.se/
Postat av: XTIO - UNDERHÅLLNING TILL 100%

Så vad gör du ikväll? jag har as tråkigt. behöver lite idéer! har du något bra man kan göra en fredag kväll? kramar

2011-09-02 @ 20:43:40
URL: http://xtio.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0