Gröna Lund


Nu är jag hemma! Det var jätteroligt på Grönan. Åkte nästan allt. Det var 70 minuters kö till den där nya berg- och dalbanan i trä så den sket vi i, man annars så! Såg Skansen och Mums-Mums Zelmerlöw från Fritt fall. Hade kanske hört honom också om det inte vore för Emmies dödsångest-skrik.


Det var lite folk som tur var. Hatar folk.


Emmie var rädd för trollet. Och för gubben i bakgrunden. Hon gillade inte hans shorts.


Speglarna förvrängde verkligheten. 


Eller? Visar den verkligheten? Är vi egentligen upp-och-ned? 


Jet-line är min favorit. Mmh!


Pettson och Findus.


Simon och Emmie fick sitta och vänta medans jag hängde med min nya vän.


MOJJE!


Han signade min arm! SÅ stort! 


Emmie fick en 5-krona av mig. Då köpte hon en lott och vann en stor panda.
Han heter Karlsten och vi älskar honom. 



Kommentarer
Postat av: emmie

jättebra dag! :D

2011-08-11 @ 15:57:21
URL: http://basriff.webblogg.se/
Postat av: christoffer

JA! :D

2011-08-11 @ 20:31:52
URL: http://thebigenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0