Tack Edge!


Sorgligt nog så har Edge beslutat sig för att avsluta sin wrestlingkarriär. Han vill inte, men han måste om han inte vill hamna i rullstol. 

Jag kommer att minnas Edge med glädje då det inte finns NÅGON wrestler som har gjort mig så jävla arg, ledsen och frustrerad som Edge. Jag hatade honom då han gjorde livet surt för Undertaker och Jeff Hardy. Men han gjorde bara sitt jobb som heel, och han gjorde jobbet utmärkt. När jag tänker tillbaka på bra wrestlingmatcher och fantastiska storylines så är ofta Edge inblandad. Det märktes att han levde och andades wrestling. 







Jag känner mig väldigt lycklig över att ha sett honom brottas live.


Edge vs. Jack Swagger vs. Chris Jericho - 13 April 2010.

Tack för allt Edge!


Kommentarer
Postat av: ante

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-04-29 @ 09:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0