Vilken bild ska förstoras?


När man anmälde sig till Gävle fotomaraton så fick man en gratis fotoförstoring hos Expert. Jag vill förstora en bild från när jag såg wrestling i London tidigare i år. Men jag vet inte vilken...

En av dom här får det bli:


Bild 1.

Plus: Chris Jericho, fint blått ljus, Smackdown.
Minus: Ringen ej centrerad, skallar i nedre kant av bilden, ingen in-ring action.


Bild 2.

Plus: In-ring action, ringen centrerad, känslan av större publik,
flaggan syns tydligare, Christian, Wade Barret, Chris Jericho.

Minus: Heath Slater, fult tak.

Vilken tycker du?


Kommentarer
Postat av: Simon

Jag tycker bild 1 ska förstoras för den har fina färger och fint ljus och den har Chris Jericho i kostym!:)

2010-09-19 @ 20:17:37
Postat av: Danny

Jag tycker att bild 2 har finare färger

2010-09-21 @ 07:44:30
Postat av: Christoffer

Efter mycket om och men så blev det bild nummer 2 som förstorades. Det blev mycket fint.

2010-09-21 @ 08:00:48
URL: http://thebigenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0