Night of Champions


Hej med dig! Idag har jag inte åkt till Forsbacka för att köra teambuilding med 1:orna som jag egentligen skulle. Fann inget strörre intresse i det. Blev en ledig dag tillsammans med älskling istället. Sen mot kvällningen blev det dags för WWE Night of Champions med mina goda vänner Simon, Sebbe, Jussi, Emmie och Lilla My. Jonas kom över en liten stund också men sen var han tvungen att fara till skogs. 

Galan var mycket underhållande i min mening. 


Kane vs. Undertaker

 
6 Pack Challenge!


Det roligaste på hela galan var helt klart att
Daniel Bryan lyckades vinna US-bältet.


Kommentarer
Postat av: emmie

Daniel Bryans <3 DB är ju BD, fast baklänges!!

2010-09-23 @ 09:46:59
URL: http://basriff.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0