Kalas och Krog


Hejhej! Fullt upp denna helg. Först krogen med Jonas på fredagen. Det blev Old Saints med mycket öl. Riktigt trevligt. Mådde inte så bra när jag kraschade in i Emmies lägenhet och ramlade rakt in i deras glasbord så det gick sönder. Sånt som händer och jag har lovat att köpa ett nytt.

Lördagen träffade jag Simon och Sebbe som ville fira mig lite.

Och idag (söndag) så blev det släktkalas för mig och syster (som också fyllde år för ett tag sen). Det var trevligt. Fick mycket grejer, bla; Pengar, körkortslektioner, parfym, Halo: Reach, Red Dead Redemption, Kick-ass, Johnny Cash skivor + Dvd och massa annat skoj. Fick så mycket pengar att jag inte vet vad jag ska spendera allt på. Naturgodis? Är sugen på att köpa ett Wii och massa Mariospel.


Jag (glad i kavaj) och syster.


Kommentarer
Postat av: Danny

Vilka Cash-skivor???

2010-10-18 @ 07:39:44
Postat av: lovisa

GODMORGON:D

2010-10-18 @ 08:29:12
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Annica

Haha vad skämmigt. ;D

2010-10-18 @ 08:30:59
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: daniel

Pengarna du fick går väl åt till ett nytt glasbord?

2010-10-20 @ 16:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0