För mycket spel och för lite tid!


Nu är det helg och lov! Det var fan på tiden. Höll på att dö imorse.

Idag var jag och älskling in på Game för att hämta Smackdown vs. Raw 2011. När hon i kassan sa att priset låg på 700 kronor så förklarade jag vänligt att jag bara skulle ha spelet, INTE HELA BUTIKEN!
Nej det gjorde jag inte, men jag tänkte det... 700 kronor senare sitter jag här i min soffa och stressar över att jag har 3 andra spel som också ska spelas igenom. Mafia 2 är jag inte riktigt klar med än. Red Dead Redemption är långt ifrån klart då Rockstar gärna gör oändligt långa spel med världens största spelvärldar. Sist men inte minst så har jag inte ens hunnit öpnna Halo: Reach!

Och nu sitter jag här och ska till att spela Smackdown vs. Raw 2011...


 Time to play the game...


Kommentarer
Postat av: elin

jag röstar för smackdown vs. raw först sen halo!

jag ägde alla på 08 igår och nu ska nöt köpa det! hon tyckte att det var fett awesome

2010-10-31 @ 09:35:33
URL: http://musikenergi.blogg.se/
Postat av: Christoffer

i fredags så blev det först Smackdown vs. Raw, sen Halo :D

Haha jaa vad bra! ett mycket bra köp!

2010-10-31 @ 15:15:53
URL: http://thebigenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0