The Day


Vilken dag! Jag och min grupp framförde Johnny Cash's Ring of Fire inför dom andra eleverna idag på musiken och vi var så jävla bäst! Jag sjöng och spelade gitarr. Fick höra att jag lät som Johhny när jag sjöng och det är ingen dålig komplimang det!

Sen så var det väl mindre kul att Emmie blev dålig och var tvungen att åka hem idag. Men som den snälla pojkvän jag är så köpte jag lite grejer åt henne så att hon skulle må bättre.


Choklad och Festis. Bättre blir det inte när man är sjuk.

(Jag gav henne 2 alvedon också, men det är inte så romantiskt...)


Kommentarer
Postat av: Linnéa Ollas

Gullit :)

2010-11-29 @ 17:11:42
URL: http://linneaisthename.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0