Första snön


Let it snow! Vad roligt att jag tycker att det är lite kul att det är vitt på marken idag, för om någon månad kommer jag förmodligen hata allt som har med snö att göra (förutom snögubbar, det är svårt att hata dom).

Idag har jag och Emmie varit ute och fotograferat vintern.


Från en bro.


Halt var det också. Det var någon som skrek inifrån bilen att
vi skulle hämta hjälp. Men vi orkade inte och gick vidare.

 
Mästerfotografen i rödluvan med jätteobjektivet.


Ingen is.


Pyttehäst! Perfekt för My!


Hej mitt vinterland! Nu är jag här!


Kommentarer
Postat av: emmie

ååh den 4:e bilden var verkligen jättefin!

2010-11-10 @ 21:02:49
URL: http://basriff.webblogg.se/
Postat av: christoffer

tack :D

det känns stort att få höra det av en mästerfotograf!

2010-11-10 @ 21:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0