Maskerade hjältar

 

Tja! Chilleboy här med fetaste updaten. Efter skolan var det jätteroligt att vara med Emmie och Lilla My hemma hos mig! Blir alltid så glad! Dom handlade mat först och jag följde med. Kul att man knappt hinner komma in på Coop innan civilvaktkärringen ska "smyga" efter och stå bakom varje hylla och snegla som ett as så fort man rör sig. Så jävla roligt när man verkligen VET att det är en civilvakt och att hon tror att vi tror att hon bara är en helt vanlig kund. Men iaf... När vi kom hem till mig så studsade vi för allt vi kunde på studsmattan. Håller på att utveckla mina små mumintroll till wrestlinghjältar. Dom är så duktiga så.



Asnice bild!



Underbara My!


Imorgon vet jag fan inte vad som händer.


Kommentarer
Postat av: emmie

fett indie! (så va man inte det :PpPPp) neh. jag vill wrestla imorgon, PAX!

2010-05-04 @ 22:19:31
URL: http://basriff.webblogg.se/
Postat av: christoffer

klart vi wrestlar imorn! så boxas man istället ;PpPpPpPp

2010-05-04 @ 22:24:55
Postat av: elin

jag vill också ju! fast jag har jätteont i nyckelbenet idag :(

2010-05-05 @ 09:42:43
URL: http://musikenergi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0