Det blåser på vinden

 

Har varit i Alfta hela dagen idag. Firade pappas syster som fyllde 40 år. Sa hej, fikade, hoppade studsmatta, försökte lära mina kusin lite basic wrestlingmoves, bet ett jack i tungan, spottade blod i flera timmar, åt kött med bacon i, spelade fotboll, flätade min kusins flickväns hår, sa hejdå. Allt detta på flera timmar. Min kusin sparkade en fotboll i bakhuvudet på farfar också. Det roligaste var att farfar inte märkte någonting. Typ bara fortsatte att gå.

Jaja, men nu är jag hemma. Har varit uppe på vinden och letat skatter.
Hittade 2 stycken:



En stor Togepi...



...och en stor Jigglypuff



Kommentarer
Postat av: emmie

jag vill ha ju :(

2010-05-09 @ 23:12:57
URL: http://basriff.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0