Söndagen

 

Så var helgen slut, och jag orkar inte mer. Vill ha lov nu. Vill inte gå tillbaka till alla rester och streck i skolan. Men jag håller ut någon vecka till.

Idag har det varit en riktigt bra dag. Vaknade hemma hos Emmie och My och efter en liten frukost gick jag hem i solskenet. Så kommer man hem och för höra pappa säga "Höhö, fan vad risig du ser ut!"
TACK! Då var det  bara att fixa till sig.

Sen åkte jag och mamma och shoppade kläder. Eftersom det var mors dag idag så behövde jag inte betala någonting. Tack tack.

Detta inhandlades:


Bara kläder


Sen så tvingade jag hit Emmie och My för jag var jättetaggad på äventyr. Vi cyklade bort från ljuset och city för att sätta oss och titta på vattnet.



Solnedgång och vatten

Så jag är nöjd. I morgon ska jag leta efter ett tält som jag kan sova i på gården i veckan. Det blir så varmt att sova inne ibland. Då är det bättre att ha det bra i ett tält som Mumrik.

Funderar på att försöka sova nu. Men det är så tråkigt att sova ensam så jag är stannar uppe lite till.
Ha det så bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0