10 sanningar om mig


1. Jag har ormfobi och kan inte ens se ormar på bild eller film.

2. Den enda musikstilen som jag har verkligen har svårt för är hiphop. Lyssnar på allt annat.

3. Jag bäddar sängen innan jag går och lägger mig. Annars kan jag inte sova.

4. Jag älskar wrestling.

5. Jag har seriösa planer på att bli wrestler.

6. Jag är social och pratar med dom flesta men det är bara några få som verkligen känner mig.

7. Det enda jag kan någorlunda bra i matematik är plus och minus.

8. Jag önskar att superhjältar fanns på riktigt.

9. Jag har tinnitus.

10. Jag är dålig på kärlek.





Kommentarer
Postat av: Hugo

Nr 3! haha lider av samma sjukdom!

2010-05-11 @ 11:33:48
URL: http://hugowallmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0