Tisdagkväll

 

Sitter ensam nu. Emmie och Pikkah Py har åkt hem. Vi har spelat Condemned och dom skrek som galningar. Tur att jag redan har tinnitus. Sen ägde jag dom på Smackdown vs. Raw. Vann Royal Rumble matchen typ 3 gånger. I Pwned them. 
Sen blev jag tvingad att se Desperate Housewives. I början fattade jag ingenting, men det var inte så illa som jag trodde. Det var en tjej som hade en pappa som skulle döda och begrava en kille om dom hade sex. Men det struntade dom i och körde på för fullt i vardagsrummet. Det slutade med att några soptunnor blev välta av en arg blond mamma. Och folk tycker att wrestling är konstigt?


 
Condemned - Mysigt spel<3


Smackdown vs. Raw - I Pwn you!


Kommentarer
Postat av: amanda

haha underbart chrilleboy

2010-03-24 @ 19:19:01
URL: http://amandaaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0