Sån där enkät

 

Har alltid velat göra ett sånt här test:

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Wrestlingpasset
Vad gjorde du kl 08 imorse: Vaknade
Vad gjorde du för 15 min sedan: Skrattade åt Joel på facebook
Det sista du sa högt: "Han är ju inte bög Jan-Olov, han är bara så jävla gaalen."
Det senaste någon sa till dig: Vart är boxerkortet!? / Ola
Vad har du druckit idag: Päronfestis
Vad var det senaste du åt: En kaka med ett glatt ansikte på
Vad var det senaste du köpte: Lunch på Sibylla
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt och mörkt 
Godaste glassmaken: Cookie Dough
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej 
Sover du tungt: Ja. Här vaknar man inte i onödan
Drömmer du mardrömmar: Ibland om jag är orolig
Trivs du med ditt jobb: Som professionell radiopratare? Ja
Favoritklädsel: Jeff Hardy style!
Favoritlåt just nu: Mycket Kent och Krunegård nu för tiden
Vad ser du om du tittar till höger: Min kära wrestlinghylla
Vad gör dig glad just nu: Emmies sms
Vad ska du göra härnäst: Kolla om det är något kul på tv. Sen sova
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Uppspelt och trött
Favoritgodis: Surt
Kläder just nu: Mjukisbyxor och t-shirt
Sommarplaner: P&L och en massa backyard wrestling
Spelar du något instrument: Spelar nog lite av allt jag
Morgon eller nattmänniska: Båda. Älskar att vara vaken om natten men gillar också svintidiga mornar
Vad är viktigast för dig: Att ha kul typ
Är du kittlig: Nej. Vinner alltid kittlingstävlingarna
Snarkar du: Nej
Stjärntecken: Våg
Äckligaste insekten: Ingen speciell. Men jag hatar getingar. Kul liv att sticka folk?
Största rädsla: Ormar och handikappade
Någon du saknar: Alltid 
Längtar du mest efter just nu:
London och Smackdown!


Fan vad kul det var.


Kommentarer
Postat av: emmie

otroligt jävla kul måste det ha vart. (jag lånar den!)



vad glad jag blir att du blir glad av mina sms :)

2010-03-11 @ 21:47:27
URL: http://basriff.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0