Jag - Radioprataren

 

Då var det klart. A Radiostjärna is born!

 

Det var skitkul att prata i radio. Det flöt på riktigt bra och Emmie var jätteduktig. Vi hade en klockren kemi! Sen kom Kenny... Haha nejdå skämt å sido. 

Vi pratade (precis som jag har nämnt) om Kent, Krune, Ekonomi och WRESTLING. Det var awesome. När jag gick ut från studion så hade jag fått 8 gulliga sms från folk som skrev hur duktig jag var. Det värmde lillhjärtat.
Sen kom det fler och fler sms och jag blev gladare och gladare. Sen kom det ett sms från Hugo som skrev att han hade missat programmet... Bra där Hugo. Men är nöjd ändå!


Roligaste ordväxlingen från programmet:
- Ja vi lär ju hälsa till Ronny också, som är sjuk.
- Ja han är ju dödssjuk han!
- Nej dödssjuk är han nog inte Emmie...


Lilla My var också jätteduktig som styrde och ställde i kontrollrummet. Adam också! Alla var duktiga. En applåd är vi väl värd?
*Applåder*

Tack tack.


Det är My som har fifflat med knapparna


Kommentarer
Postat av: emmie

hahahaa åh :D bästa teamet tycker jag. igen, igen, igen!

2010-03-11 @ 21:04:22
URL: http://basriff.webblogg.se/
Postat av: Radiostar #1

Ja! Team Venture! jag vill också igen! då måste pikku py vara med :D

2010-03-11 @ 21:06:43
Postat av: emmie

tycker jag också! hon går med på det den här gången också har hon sagt :D

2010-03-11 @ 21:19:32
URL: http://basriff.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0