Drömmer

Sitter och läser om drömtydning nu. Det är intressant. En dröm som återkommer till mig ganska ofta är att jag blir blind. Innan jag somnar så måste jag tända lampan flera gånger för att det känns som att jag har blivit blind när jag har blundat för länge. Inte den mysigaste drömmen man kan ha. 


Så jag hittade en sida där drömmar tolkas och jag sökte på "blind". Svaret:


BLIND
, (att själv bli) = du längtar efter hjälp och stöd.


Så då vet jag det. Vet dock inte om det stämmer. Det där med hjälp och stöd kanske har något att göra med skolan (och matten).



Blinde


Kommentarer
Postat av: elin

jag är här :D

2010-03-25 @ 23:23:01
URL: http://musikenergi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0