Drömde om Kent

 

Det märks att Emmie och Mys tjat om Kentkonserten har bränts sig in i min hjärna. Jag har nyss vaknat från en weird dröm där följande hände:

 

Emmie och My sitter i en idrottshall på plaststolar och väntar på att Kent ska komma in på scenen. Nightwish är förband och jag springer upp och dansar med dom på scenen. Jag springer ut i publiken och high-fivar Emmie innan hon säger att hon och My måste röka, och jag måste vakta platserna. Okej, säger jag och FÖLJER EFTER dom ut! Eh?


Sen så kommer jag ihåg att jag såg en skyllt med texten: "Den här skylten ska bort, men eftersom budskapet är bra så får den sitta kvar." Fattar inte vad det ska betyda, men konstigt var det.
Sen så kommer jag ihåg att Emmie skrek och grinade för att någon kanske hade tagit deras platser och alla 3 sprang tillbaka innan... Jag vaknade.


Jag som så gärna ville veta vad som hände sen. Förhoppningsvis så slutade allt lyckligt.



Det måste vara ett tecken att drömma om Kent.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0