Det händer för mycket

 

Hej. Sitter här och känner mig allmänt trött och sliten efter en tuff, tuff dag. Har haft ljud hela dagen och vi har putsat lite på min och Emmies radiosändning. Imorgon gäller det! Yeah!
Ska prata om Kent, Krune, Ekonomi (eh..) och WRESTLING, såklart! Det är konstigt för jag är inte ett dugg nervös, eller... Det kommer liksom i vågor. Ena stunden tänker jag "Ne... Jag kan ju inte prata om wrestling, ingen kommer att fatta..." och ena stunden tänker jag "Klart som faan jag ska prata om wrestling! Dags att blåsa skiten ur alla kristna kärringar som lyssnar!" Men det kommer nog gå bra.

Vad har mer hänt idag då? Jag har kommit på en helt random saga om dvärgen Påls som bodde i ett flingpaket. Rätt nöjd med den. Emmie var assistent och skrev medans jag pratade på. Tack för det!


Senare, när skolan började stängas ner, gick jag till idrottshallen. Där väntade Jonas, som hade fått hela idrottshallen för sig själv av sin snälla idrottslärare. Tänk om våran klass hade en snäll idrottslärare. Våran är mest halvt nere i graven.
Men men! Jag och Jonas wrestlade i flera timmar och nu sitter jag här i smärta och äter alvedon som godis. Men det var kul! Jonas frågade varför jag fortsätter att hålla på varje vecka om jag får så ont. "För att det är så roligt!" skrek jag då, precis som Emmie skulle ha sagt.


När jag kom hem så åt jag nån konstig thai-gryta som mamma hade gjort. Sen satt jag mig framför tv:n för att kolla på Simpsons. För att undvika att somna så satt jag mig så obekvämt jag bara kunde, men det räckte inte. Efter några minuter så somnade jag med båda benen på soffbordet och huvudet på knäna. Yeah.

Det var väl min dag. Nu blir det nog en dusch och sova sen. Måste vara utvilad inför den stora radiodagen imorn! Inte kattpiss det inte.




Där ska jag sitta och prata. Jag ritade dit en pil. 


102,7.






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0