Att presentera ett svin

 

Sådär ja! Då sitter man här nyvaken och förvirrad. Emmie och My var här hela natten igår och drack kaffe och kollade på wrestling med mig. Dom var riktigt inne i matcherna vilket glädjer mig!

Vi kollade på:

Jeff Hardy vs. CM Punk (TLC)

DX vs. Legacy

Rey Mysterio vs. Dolph Ziggler

Randy Orton vs. Mick Foley (Hardcore Match)

Triple H vs. Shawn Michaels vs. Chris Benoit


Så jag var mer än nöjd!


Jeff Hardy<3



Emmie gillade inte Dolphs hår.



Sen färgades det hår också. Lilla My blev brunhårig och Emmie blev ännu mera blond. Tack Emmie för att du litade på mig och lät mig kladda in färgen i håret på dig.


(Om du undrar varför jag har en Kentlåt som rubrik så är det för att Kent spelar i Gävle imorgon)





Kommentarer
Postat av: emmie

älskar rubriken. bra val! svinet tycker jag är dolph. hans hår</3

2010-03-02 @ 23:26:08
URL: http://basriff.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0