Midsommar 2010

 

Hej alla! Nu är jag hemkommen från Gräsö. Roligaste midsommaren på år och dagar. Förmodligen för att Emmie var med den här gången. Jag, Emmie, Ante, Jocke och Sofia tog färjan från Gräsö till Öregrund för att fira med halva Uppsala som också hade hittat dit. Så det var en lyckad midsommar och jag är nöjd. 

Lite bilder som vi tog:
(Emmie har redigerat)


Här tältade vi! I en egen glänta!
Kunde knappt sova för att det var så spännande.

 
Ante hade dragit dit husvagnen och satt utanför och log.


På kvällen drog vi in till Öregrund.


Där var det folk.


Det fanns fiskmåsar där också.


Och mera folk!

Sedan grillade vi halomomini (internskämt).

 


Kommentarer
Postat av: emmie

hoalloumiuni

2010-06-27 @ 22:51:00
URL: http://basriff.webblogg.se/
Postat av: ante

HAHA, drog den hela vägen från gävle , efter motorvägen xD så satte jag upp förtältet och tog ut en stol och satt där i 4 dagar XD

2010-06-27 @ 22:52:28
Postat av: christoffer

EMPI OCH HEALLAMONNOMIMIN :)

2010-06-27 @ 23:01:13
URL: http://thebigenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0