Forsbacka Wrestling

 

He-he-HEJ! Imorgon åker jag till Månkarbo och kommer att vara där tills på fredag med underbaraste Emmie. Har saknat henne så himla mycket dom har dagarna vi har varit ifrån varanndra. Imorgon ses vi och då blir allt bra igen.


Shoppingen av finkläder gick utmärkt. Blev ingen fluga. Ingen kavaj heller. Men jag köpte en skjorta, ett par mörkblåa chinos och ett par nya skor. Perfekt ju.


Senare drog jag min kos mot Simon (som har en otrasig studsmatta på sin gård) för att wrestla vidare där.

Jussi och Simon.


FU!



Jag och Simon - SUPLEX FROM HELL!


Sebbe kom upp och... OMG! OMG! DUBBLE CHOKESLAM!


Sen började Sebbe att kasta omkring småbarnen som sprang i området.
Då beslöt vi oss för att sluta innan föräldrarna ringde polisen.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Mer material till boken! Men fortfarande för lite blod. (Fast det var ju bra i fallet med barnen förstås).

2010-07-28 @ 09:26:07
Postat av: Jonas

var det "ungefär" nästan bara simon som fick all stryk?

2010-08-03 @ 15:13:12
Postat av: christoffer

jaa... han var på fel plats vid fel tillfälle hela tiden

2010-08-04 @ 14:17:35
URL: http://thebigenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0