Down The Road I Go

 

Hi Hallå. Nu har jag spenderat några underbara dagar med bästa Emmie. I onsdags satt vi på min altan hela natten och drack öl och pratade ända tills brevbäraren kom med morgontidningen. Då gick vi in. Jättemysigt om jag får säga det själv. Igår åkte vi tåg till Tierp för att sedan åka till Månkarbo för att hälsa på Emmies nymålade hus. Det var trevligt men ack så varmt där borta. Nu är jag hemma och saknar Emmie redan.

Nu ska jag ladda om batterierna för att åka till Stockholm imorgon med familjen. Ska försöka hitta lite fina kläder (och kanske en fin hatt).

Ha det så bra.

Tallbackens förskola


Kommentarer
Postat av: pandis

tallbackens förskola? hahah chrilleboy du är lustig du va i 17 hade de med saken att göra?

2010-07-15 @ 01:00:44
URL: http://amandaaae.blogg.se/
Postat av: christoffer

den ligger bara några meter från emmies hus i Månkis :D

2010-07-15 @ 13:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0