Tv-spelsjakt och shopping

 

Nu har jag varit duktig och köpt kläder. 2 tröjor fick det bli. Passade på att köpa någon Björn Borg deodorant också när jag ändå höll på.

Eftersom jag var så duktig och la mina pengar på vad många skulle kalla för "nödvändiga" saker så tyckte jag att jag förtjänade 2 tv-spel också! Men X-boxet är trasigt så dom får vänta några veckor. Killen i kassan på Game undrade varför jag köpte spel till en trasig konsol.
För att jag har varit duktig och köpt kläder! Daah!




Känner mig lite fjortis som lägger upp bilder på kläder (!) av alla saker...





Men det fixar vi genom att lägga upp bilder på spel.
Halo 3 och Call of Juarez - Bound in Blood.


Titta My! HALO!


Kommentarer
Postat av: ELIN <- det ska vara stora bokstäver ):

O___O IIIIIH, HIHIHIHIHIHIH :D:D:D:D:D:D:D:D

2010-02-27 @ 18:28:49
URL: http://musikenergi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0