Sommaren 2010

 

Det här inlägget hade jag planerat att jag skulle ha gjort för några dagar sedan, typ sista dagen på lovet. Men jag hade inte energi då så nu gör jag ett nytt försök. 

Några minnen från The Summer of 2010: 


Blev tillsammans med Emmie
(egentligen hände det några dagar innan sommarlovet men det får vara med här).
Utan henne hade sommaren varit skit.


Jag och Emmie våldgästade A-klassens avslutningsfest.
Roligast på hela kvällen var helt klart när överviktiga barn brände Hugo med brännässlor.


Festen i Öregrund på Midsommarafton med
Emmie, Ante, Jocke och Sofia var awesome! Mycket folk.


Peace & Love var sommarens höjdpunkt. Ännu mer folk.

 
Fick se Markus Krunegård. Han var fantastisk.


Sommarens bästa köp. Min privata pool.


Blev 2 dagar i Stockholm med familjen också.
Shoppade, bodde på hotell och åt på en båt. Riktigt trevligt.


Där gjorde jag ännu ett fantastiskt inköp. Min blåa hatt!


Sen blev det en tripp till älsklinges hemstad.
Där blev det ölkväll med en av hennes bästa vänner Lia "Shöurville" Gaymard Snöflinga
(nej, det är inte en fantasifigur).


En solig dag åkte jag, Emmie och Jonas till Forsbacka för att bada. Det var varmt och skönt. Jonas hade sönder en av sina flip-flop tofflor.


Sedan har det självklart funnits tid för lite Backyard Wrestling också.
Den här matchen ligger mig varmt om hjärtat då ringen gick sönder. Men det stoppade oss inte.


Det slutade inte bra.


Sedan har det hänt tråkiga saker under sommaren också.
Jag förlorade en barndomsvän. Hoppas att han är på ett bättre ställe nu.


Bröllop i Hälsingland. Det var min faster som gifte sig.


Jag var stilig.


Efterfesten med mina kusiner och deras flickvänner var hur kul som helst! 
Efter massor utav öl så slutade det med att vi drack likör 43 blandat med mjölk och 
whiskey blandat med cola medans vi rökte feta cigarrer.
Dagen efter var ingen särskilt pigg.


Crusingen i Forsbacka. Innan satt vi och slappnade av i Jägers park av lugn.


Pokerkvällen var riktigt roligt.
Trevligt sällskap och whiskey är en fin kombination.


Jack Daniels!


Det var det. Jag har inget att klaga på.
En riktigt trevlig sommar må jag säga!


 


Kommentarer
Postat av: Jimis

Det ser ut och har varit helt sjuk bra sommarlov! :D

2010-08-25 @ 22:35:24
Postat av: christoffer

helt klart! :D

2010-08-25 @ 22:40:02
Postat av: emmie

aw, du gjorde min sommar bäst :) puss

2010-08-25 @ 22:41:42
URL: http://basriff.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0