See you later

 

Jag och Emmie var i Tierp igår på en see-you-later-fest för att säga "see you later" till Emmies vän Emma som åker utomlands snart och jobbar en längre tid. Det var mycket trevligt må jag säga. När jag och Emmie hade bråttom därifrån för att vi ville hinna med tåget hem så träffar jag två små killar som visste vem Rey Mysterio var! Självklart var vi tvungen att stanna och prata och jag fick t.o.m lyfta upp en av dom wrestlingstyle. BOOYAKA! 

Nu sitter jag här lite smått bakis efter gårdagens drinklekar med rom & cola. Ska snart iväg och klippa mig. Är rädd att frisören ska prata mycket. Orkar inte idag.

Den här bilden gjorde jag och Emmie åt Emma. Eftersom hon är ett stort Batman-fan blev hon rörd till tårar (nästan) och satt genast upp den på kylskåpet:


It´s time to save another city!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0