2 and a half men

 

Ett program som får mig att byta kanal snabbt är 2 and a half men. Hatar skiten. Sitcomen från helvetet. Tyvärr är det inte många som håller med mig. Därför blev jag väldigt glad när jag läste chefredaktören på Gamereactors blogg där han skrev:

Det var en gång en tid då jag fnissade lite åt komediserien 2 1/2 män. Det gör jag inte längre. Skämten har sedan länge upprepats för 6024:e gången, Charlie som karaktär är så utstuderat pannkaksplatt att Al Bundy framstår som nyanserad och serien går på tomgång.

Tack snälla Petter Hegevall för dom kloka orden. Charlie Sheen som spelar... Eh, Charlie (fantasifullt) är tydligen exakt som sin karaktär i verkligheten och han är riktigt jobbig att samarbeta med sägs det. Sen så hatar jag att han är den bäst betalda tv-skådisen idag. Charlies dagslön ligger på 9,3 miljoner. 1 avsnitt spelas in varje dag. För dom pengarna kanske han kan försöka att anstränga sig lite i sin roll tycker man. Men nej.

2 and a half men är extremt mjölkat. 




- Guess what, Alan.
- What?
- I had sex with a girl.
(HAHAHAHA)
- Oh, really?
(HAHAHAHAHAHA)
- Yeah.
(HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH *applåder*)

Meeeen....


Kommentarer
Postat av: Daniel

Håller helt med dig. Jag förstår inte storheten. Det enda som är lite småkul är just att Sheen spelar sig själv. Men det skämtet håller inte för så här många säsonger

2010-08-18 @ 08:07:55
URL: http://seriebibliotekarien.com
Postat av: Christoffer

Tack för det. Snart är vi tillräckligt många för att kunna starta en protestmarsch på torget.

2010-08-18 @ 12:59:18
URL: http://thebigenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0