Varmt i värmen

Hej alla vänner och bekanta. Idag har det varit en seg och trött dag. Vaknade runt 4 av att Felix nosade mig i ansiktet. Då var det bara att stiga upp och åka till köpis där jag hade klipptid. Har inte klippt mig på evigheter känns det som. Det var så mycket hår på golvet när vi var klara att det såg ut som om någon hade rakat och slagit ihjäl en hund. Men nu är jag nöjd.

Sen har jag väl inte gjort så mycket mer. Har bastat i över 2 timmar medans jag kollade på både Monday Night Raw och NXT. Det blev ashett och smått svårt att andas tillslut. Imorgon kommer Jonas hit. Vem vet vad vi hittar på.



Bild från veckans Raw:


Triple H och Sheamus bråkar vidare 



Bild från veckans NXT:


Daniel Bryan voltar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0