Smackdown live



13 April 2010 fick jag se wrestling (det jag lever för) live för första gången i O2 Arena i London. Helt jävla underbart kan jag meddela att det var.

Var där i 3 timmar. Dom timmarna flög förbi och jag var hes när kalaset var över och nu vet jag vad jag ska jobba som senare i livet.

Matcherna jag fick se:


WWE Superstars:

Matt Hardy vs. Carlito

NXT:

Wade Barrett vs. Christian


Daniel Bryan vs. William Regal


Darren Young vs. Luke Gallows


Smackdown:

Drew McIntyre vs. Kane


Dolph Ziggler vs. R-Truth


Michelle McCool vs. Mickie James


CM Punk, Luke Gallows och Darren Young vs. The Hart Dynasty och Rey Mysterio


Caylen Croft vs. JTG


Jack Swagger vs. Chris Jericho vs. Edge


Dark Match:


Rey Mysterio vs. CM Punk




Innan dom drog igång. Test av rep


Våra platser. Fortfarande repbyte

Matt Hardy och Carlito. Nu var det fullsatt


Det gula ljuset sken upp och det var dags för NXT


Alla NXT rookies står givakt (och tar 400 slag)

Christian får stryk medans Chris Jericho skriker åt kommentatorerna

 
Blått sken = Smackdown!



Jericho klagar över att allt är orättvist


Dolph Ziggler med fina håret


Publik


"I am the best in the world at what I do."


Vilda Jericho-fans




3 timmar senare var alla nöjda. Fast jag skulle kunna titta i 3 timmar till.
Jag är jätteglad och planerar redan att åka dit igen i November.




Kommentarer
Postat av: emmie

om du åker i november ska du hem direkt efter :)

2010-04-25 @ 00:48:14
URL: http://basriff.webblogg.se/
Postat av: elin

^ that's right. får in lite kent här och var du

I

2010-04-25 @ 11:32:07
URL: http://musikenergi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0