Påsklov

 

Nu har påsklovet böjat ordentligt. Jag sitter här mitt i natten och piper som en kyckling. Det bränner i halsen. Jag vill ha samarin. Vet inte hur jag känner mig, så jag sitter och skriver av mig. Jag har fått ett nytt favoritord också: "Melankolisk". Det klingar så fint. Det betyder djup depression. Det har varit en helt okej dag idag. Efter No:n så fick jag en liten lucka på 2 timmar och 20 minuter. Då klättrade jag upp för stegen i stora salen och kastade ner höstlöv över Amanda.


Den här busringningen hittade jag för någon dag sedan. Fan vad jag garva (dålig humor?). Men jag tycker att det är så genialt att boka rum till 25 personer i Mumindalen.


"Jag ringer från Mumindalen. Vi är där nu."


  


Kommentarer
Postat av: amanda

ja det var mycket trevligt att bli nerlövad, de får vi gör fler än en gång

2010-04-02 @ 13:29:58
URL: http://amandaaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0