Klasstestet

 

Hittade denna roliga frågegrej om klasser på Amandas fantastiska blogg (smygreklam) och tänkte göra så gott jag kan för att fylla i den korrekt.



DIN KLASS ÄR?:  Helt okej

1. Vem känner dig bäst? Emmie och My
2. Är några i din klass tillsammans? Inte vad jag vet 
3. Vem är bäst på att sitta framför datorn? Bäst? Ja Olof kanske..?
4. Vem är omtycktast av eran gympa lärare? Det måste vara jag efter min fantastiska insändare om att idrott är värdelöst
5. Vem fjäskar mest? Linn, Bea, Elin och Sofia

6. Är det någon som är kär i er lärare? Alla är kär i Per
7. Vem tror du kommer att gå ut med högst betyg? Olof. Han bryter ihop när han inte får MVG++
8. Vem vågar skilja sej från mängden? Alla är olika typ
9. Vem låter mest? Olof med sina frågor. Jag är också ganska högljudd ibland
10. Vem pluggar mest på fritiden? Jag gissar på Linn

11. Vilken tjej är mest omtyckt bland killarna? Jag vet inte. Vi är inte så många killar
12. Vilken kille är mest omtyckt bland tjejerna? Hoppas att det är jag!
13. Vem är wannabe Sune (tjejtjusare)? Jag har samma hår som Sune men jag svarar Kenny
14. Vem kollar på barnprogram? Jag och Emmie. My är rädd för allt sånt
15. Vem är wannabe Pimp? Alice

16. Vem är alltid glad? Alla är glada!
17. Vem blir alltid färdig med proven först? My, hon kladdar lite på pappret sen går hon
18. Vem har sömnproblem? Det måste vara Linn eftersom hon alltid klagar på hur trött hon är
19. Vem säger daaaah oftasast? Emmie och Bea kanske..?
20. Vem glömmer alltid att göra läxorna? Vi har inga läxor

21. Vem beter sig vuxet? HAHA, Olof!
22. Vem lyssnar på Kjell? ?
23. Vem lyssnar på Carola? Vet att det bara gäller min klass men jag bara måste svara Hugo här
24. Vem gör aldrig bort sig? Ronnie, alltid cool
25. Vem sjunger bäst? My, hon kan growla
26. Vem pratar flest språk? Ingen aning. Nadia kanske?
27. Vem kommer att läsa testet? Emmie, My och Linn kanske
28. Vem är vimsigast? Linn är vimsigast och Kenny är helt borta
29. Vem gillar ekologiska livsmedel? Gissar på Leo. Han är typ veggo
30. Vem kan slåss bäst? Jag är wrestler och äger Kennys jävla taekwondo varje dag i veckan. Emmie är också rätt hårdhänt när det behövs

31. Vem kommer att läsa Samhälle? Va?  
32. Vem tål inte mjölk? Vet inte
33. Vem är snyggast? Vågar inte säga :D
34. Vem är sämst på matte? Jag!
35. Vem är de flesta lärarnas favoritelev? Vet inte

36. Vem är bäst på engelska? Olof tror jag. Kanske Ronnie
37. Vem ser ut att vara mest deprimerad? Niklas
38. Vem har roligast röst? Bea! (vadå?)
39. Vem är mest emo? Alice och Karin såklart ;)
40. Vem har snyggast klädstil av tjejerna? Emmie och hennes små matroströjor :D

41. Vem känner du minst? Jag brukar prata med typ alla, men typ båda Emmorna kanske
42. Vem är bäst på fotboll? Bryr mig inte
43. Vem betyder mycket för dig? Emmie och My
44. Vem älskar du att umgås med? Emmie och My
45. Vem verkar vara mest störd? Niklas är wannabe-störd. Ronnie är störd på riktigt (på ett bra sätt)

46. Vem är mest irriterande? Hah, Olof ibland
47. Vem är roligast? Emmie och My. Bea är också rolig men henne skrattar man ÅT och inte med ;)
48. Vem borde bli modell? Jag (eftersom jag är awesome)
49. Vem tycker om hästar? Har för mig att typ My har några hästar
50. Vem gör ofta din skoldag värre? Är man trött så kan Kenny vara rätt jävla jobbig ibland

51. Vem är sportigast? Typ ingen..? Det är en mediaklass och inte SPEED
52. Vem är en läslus? Selina läser böcker om gamla knarkade hårdrockssångare 24/7
53. Vem hade du velat bli ihop med? Vet inte
54. Vem spelar hockey? Ingen hoppas jag
55. Vem spelar/spelat trummor? Olof spelade trummor på musiken ibland. Inte det bästa jag har hört men han gjorde så gott han kunde






Kommentarer
Postat av: amanda

hahhaa jag gillar verkligen den här listan!!

olof är en stjärna och jag frågade faktitkst honom om han kunde visa fjortisblicken och låt mig säga att han har smygfilat på den. det börjar ta sig ;)



btw, jag är allt annat än svag! :D

2010-04-04 @ 21:19:23
URL: http://amandaaae.blogg.se/
Postat av: hugo

Hahaha! Carola! :D

2010-04-05 @ 09:17:18
URL: http://hugowallmo.blogg.se/
Postat av: linn andersson

haha, jag dör! du är bra rolig du :D

2010-04-09 @ 11:39:16
URL: http://li1nn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0