Kalasdag

Idag har det hänt mycket ska du veta! Eller okej det har det inte men jag har varit på kalas. Ätit tårta och kakor och så. Jag som inte ens tycker om tårta. Kom hem runt 7 och då åt jag "lasajn" och kollade på Erik och Mackan och deras försök att bli rika. Dagens citat av Erik: "Åh kolla Mackan! Dom har lampor i taket. Fan vad coolt."

Igår var jag hos Emmie och My och letade påskägg. Hittade ett ägg i köksskåpet och det andra i soffan. Tack så mycket, trolls! Har ätit upp godiset nu.

Emmie har besök av sin Ida idag. Hon ska stanna här ett tag och vara med Emmie så hon blir glad i själen. Både jag och My håller oss på avstånd. Men ska nog träffa den där Ida någon dag i veckan nu. Är jättenervös. Tänk om hon tycker att jag verkar dum... Usch.

Snart börjar Boston Tea Party! Filip och Fredrik ska baka rymdpizza med årtiondets viktigaste svensk, Christer Fuglesang, på en kvarterspizzeria.

Ha det bra. Ärta.



Jag och mina kära vänner Filip Hammar och Fredrik Wikingsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0