Du Hast

Jag har tråkigt. Medans Emmie och Ida har jätteroligt med packningar för både hår och ansikte så sitter jag här hemma och bloggar om ingenting.
Jag tog en aslång dusch nyss. Försökte slå Lilla Mys rekord men det gick inte. Men jag klarade 20 minuter iaf. Sen blev det bara tråkigt. Använde silvershampoo och hallonduschkräm och något balsam som jag hittade. Jättekul. Nu luktar jag som ett hallon. Men inte är jag gladare för det...

Måste också tillägga att jag åt en frukt nyss. Istället för godis. Men nu äter jag choklad.


Nu ska jag googla fram en skitrolig bild som jag ska lägga in här under texten. Vänta. 

Nu hittade jag en rolig bild:


En isbjörn som HALKAR! Fan vad kul! Eller nej men det var det bästa jag hittade.

  


Kommentarer
Postat av: elin

haha, rekord? :( jag duschar ju i ungefär 25 minuter så du är ju nära! :)

2010-04-06 @ 15:24:15
URL: http://musikenergi.blogg.se/
Postat av: christoffer

haha nej du lille py nu ljuger du :D har hört uppgifter om att du duschar typ 3-4 timmar varje dag

2010-04-06 @ 16:08:20
URL: http://thebigenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0